DOPRAVA A PLATBA


Termín dodání záleží na Vámi zvoleném způsobu platby a doručení. Snažíme se rozšiřovat možnosti dopravy a plateb tak, aby nakupování u nás bylo co nejkomfortnější a Vaše dárečky jste obdrželi včas. Berte prosím na vědomí, že termíny doručení našich smluvních přepravců nejsme schopni ovlivnit a jsou tedy orientační - vycházejí však z našich předchozích zkušeností a platí v 98% případech.


1. Osobní odběr

• osobní odběr je možný v Praze a to v naší provozovně na adrese Pražská 810/16, Praha 10 - Hostivař
• objednávku je možné uhradit v hotovosti při převzetí, předem na účet nebo prostřednictvím platební brány PaySec
• vyzvednutí objednávky je možné až po předchozí domluvě a potvrzení, že je připravena k převzetí
• cena za osobní odběr: ZDARMA


2. FVS Expres a FVS Kurýr

• Náš firemní kurýr Vám objednávku doveze kamkoliv v Praze.
FVS Expres
        - objednávku Vám doručíme expresně buď v den objednání nebo nejpozději následující den a to i ve večerních hodinách
        - objednávku je možné uhradit pouze hotově kurýrovi
        - POZOR, tato služba nemusí být vždy dostupná - prosíme, abyste se předem informovali telefonicky
        - služba je závislá na možnosti zpracovat objednávku expresně/okamžitě
        - cena za dopravu: 100 Kč
FVS Kurýr
        - objednané zboží Vám doručíme v rámci našich pravidelných rozvozů, které máme 2-3x týdně
        - objednávka bude po předchozí domluvě s Vámi, zavezena nejbližším rozvozem (většinou během 2 dnů)
        - objednávku je možné uhradit buď předem na účet, hotově kurýrovi nebo prostřednictvím platební brány PaySec
        - cena za dopravu: 60 Kč


3. DPD

• objednávka Vám bude doručena prostřednictvím přepravní společnosi DPD
• zboží je doručeno do druhého pracovního dne od odeslání (o odeslání budete informováni)
• v den doručení Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi čas a místo doručení
• při využití služby DPD je nutné zadat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
• balíček můžete sledovat na adrese www.dpd.cz v odkazu "sledujte svoji zásilku"
• objednávku je možné uhradit předem na účet, dobírkou nebo prostřednictvím platební brány PaySec
• cena za dopravu: 115 Kč (platba předem, PaySec)   145 Kč (platba dobírkou)
                 
Prosíme, pečlivě zkontrolujte zásilku při převzetí!
• v případě porušení obalu nebo jiné deformace balíčku, popište poškození do protokolu řidiče při převzetí balíčku
• pokud je balíček poškozen, nemusíte jej převzít
• převezmete-li poškozený balíček a neuvedete to do protokolu, nemůžeme zpětně zařídit reklamaci
• pokud je balíček v pořádku a po otevření zjistíte, že je zboží poškozeno, kontaktujte nás na 722 220 320
• o jakémkoliv problému nás prosím okamžitě informujte buď telefonicky nebo písemně

4. Česká pošta

• objednávka Vám bude doručena prostřednictvím České pošty
Doporučený balíček
        - objednávka Vám bude doručena během 3 - 5 pracovních dnů od odeslání (o odeslání budete informováni)
        - balíček můžete sledovat na stránkách www.ceskaposta.cz v odkazu Track&Trace
        - pokud Vás doručovatel nezastihne, bude pro Vás balíček uložen na příslušné poště 15 dnů
        - objednávku je možné uhradit pouze předem na účet nebo prostřednictvím platební brány PaySec
        - cena za dopravu: 90 Kč
Balíček do ruky
        - objednávka Vám bude doručena do druhého pracovního dne od odeslání (o odeslání budete informováni)
        - balíček můžete sledovat na stránkách www.ceskaposta.cz v odkazu Track&Trace
        - pokud Vás doručovatel nezastihne, bude pro Vás balíček uložen na příslušné poště 7 dnů
        - objednávku je možné uhradit pouze předem na účet nebo prostřednictvím platební brány PaySec
        - cena za dopravu: 110 Kč

Prosíme, pečlivě zkontrolujte zásilku při převzetí!
• v případě porušení obalu nebo jiné deformace balíčku, rozbalte a zkontrolujte balíček v přítomnosti pracovníka pošty
• pokud je balíček poškozen, odmítněte jej převzít a kontaktujte nás na 722 220 320
• převezmete-li balíček a po otevření zjistíte, že je obsah poškozený kontaktujte nás a zákaznickou linku České pošty (reklamaci zásilky je možné uplatnit až 3 dny zpětně)
• o jakémkoliv problému nás prosím okamžitě informujte buď telefonicky nebo písemně